orion: Skriv i rätt tråd - annars blir man förvirrad. Annars så var nog segern hur rättvis som helst för Djurgår´n ikväll. Vem bryr sig?
Tror nog att vi plockar ner Lulä i kvarten ändå även fast det gått lite trögt på slutet. Kent-Anders bör ha släppt rejält på träningsdosen under förra veckan?
Vore liksom lite synd om vi nu hamnade i en såndäringa dalångestgång nu när den stora ångestfestivalen är så nära inpå. Läste nånstans att det var ca 30% av Sveriges befolkning som led utav nån slags ångestsjukdom eller vad det nu heter?
Jag gillar ångest - det är en härlig sjukdom om man är TIK:are!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror nog att vi plockar ner Lulä i kvarten ändå även fast det gått lite trögt på slutet. Kent-Anders bör ha släppt rejält på träningsdosen under förra veckan?
Vore liksom lite synd om vi nu hamnade i en såndäringa dalångestgång nu när den stora ångestfestivalen är så nära inpå. Läste nånstans att det var ca 30% av Sveriges befolkning som led utav nån slags ångestsjukdom eller vad det nu heter?
Jag gillar ångest - det är en härlig sjukdom om man är TIK:are!