dr Dängroth: Jo, jag har faktist lovat Selina att gå med nästa säsong. Men jag har faktist blivet lite tveksam. Men det tar vi inte här och nu. Jag är väll känd hos dom unga som en gnäll gubbe. Jag fick ju höra att jag bedrev Häxjakt för ett Mess där det bara var sakliga teorier som inte pekade ut någon eller några. Men helt klart är att de behövs äldre med ansvar .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag fick ju höra att jag bedrev Häxjakt för ett Mess där det bara var sakliga teorier som inte pekade ut någon eller några.
Men helt klart är att de behövs äldre med ansvar .