Selina: Gläffs lagom du ! ( c : Ett ord är ett ord , sedan om omständighetrna ändras kan jag inte rå på . Jag kanske tom . är portad från SK då på grund av att jag har ideer. De är obekvämt skall du veta ( c : Natti natti på er nu !
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ett ord är ett ord , sedan om omständighetrna ändras kan jag inte rå på . Jag kanske tom . är portad från SK då på grund av att jag har ideer. De är obekvämt skall du veta ( c :
Natti natti på er nu !