Stämmer det att matcherna börjar halv fyra på lördag. Och i så fall varför?
Visst måste det vara så att Timrå har maskerat formen/tränat hårt/fokuserat på slutspel senaste tiden. Måste säga att ett Timrå i den formen laget hade runt omgång 4-10 i höstas skulle bli jävligt svårslaget - oavsett motstånd. Kan den formen komma tillbaka nu så vore det helt kanon.
Timrå dyker upp som en Das Boot - igen. Big Red Hockey Machine forever!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Visst måste det vara så att Timrå har maskerat formen/tränat hårt/fokuserat på slutspel senaste tiden. Måste säga att ett Timrå i den formen laget hade runt omgång 4-10 i höstas skulle bli jävligt svårslaget - oavsett motstånd. Kan den formen komma tillbaka nu så vore det helt kanon.
Timrå dyker upp som en Das Boot - igen. Big Red Hockey Machine forever!
FORZA TIMRÅ!