{297}: Ja eller sparka tränare kanske är rätt ord, men ändå rätt vansklig väg att gå att vara fastbestämd att aldrig sparka en tränare. Alla stenar måste vändas på och till slut kanske det bara finns en utväg..
Men jag tror ärligt talat Freddan kastar in handuken ol det forrsätter så här. Det kommer höjas allt för mycket kritik från alla möjliga håll annars och jag tror inte han pallar med hur mycket som helst.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men jag tror ärligt talat Freddan kastar in handuken ol det forrsätter så här. Det kommer höjas allt för mycket kritik från alla möjliga håll annars och jag tror inte han pallar med hur mycket som helst.