1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2242909

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
{9386}: Nu tror ju vissa här att jag och andra efterlyser klockslag för offentlig arkebusering av spelare o dyl. Men se det gör jag inte. Allt jag önskar är att bl.a. slippa läsa uttalanden om att orsaken till förra sejourens debacle var brist på tålamod så nu ska man minsann ha det.

T å å å å å l a *znaaaaaark* m o o o o o o od.

"Öh?!?" "Va??" "Är vi redan tillbaka i HA? Jag slumrade visst till lite...."

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
mikenomad: OM Timrå ska vara ett SHL lag behövs det mycket mera..titta på Rögle? Eller Växjö...rätt folk på rätt plats..

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
En fundering, är spelarna nöjd med Fredde? Någon som har någon inside hur de låter inom laget?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.