+ 4
Inlägg: 2242953
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
Spock: Nej Rattie har jag goa vibbar över. Känns som han brinner för det här! Tycker dessutom han varit mer synlig och delaktig i spelet överlag de senaste matcherna, men vi är tyvärr ruskigt beroende av Hanzl, Rattie och viss mån Hartmann i det offensiva tyvärr.
+ 7
Vet inte vems extrakonto det här är, men att påstå att utlänningarna ser helt oengagerade ut på isen är lätt att motbevisa.
Det är enbart Zajac jag inte enkelt hittar i det här klippet. De övriga ser engagerade ut vid ett flertal tillfällen. I synnerhet Rattie.
www.shl.se/play/video/Timra_IK_Linkoping_HC-137267?provider=staylive&autoplay=1
Edit: Morten Madsen hittade jag inte heller enkelt. Dock fortfarande majoritet för de engagerade utlänningarna.