Stabilare och mer balanserad defensiv senaste fyra perioderna när LaLeggia och Zajac har spelat i olika backpar. Vem kunde se det? Jo alla förutom Fredrik Andersson
Stabil insats i första perioden. Dessutom så släppte vi inte in något direkt efter vi gjorde mål.
MEN!! Färjestad har också problem med sin defensiv. Det märks. Vi får köra igenom mittzonen på ett helt annat sätt denna match jämfört med de tidigare matcherna vi har spelat.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer