Stefan Jalonen: Jag drömmer sällan. Informationen fick jag här på HS. Sedan sades det någonting om det i Rinkside-intervjun med Lindman i måndags också.
Nä, 200 supportrar lär det väl aldrig bli. Jo, om det hade varit Division 1 eller Allsvenskan kanske......
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Informationen fick jag här på HS.
Sedan sades det någonting om det i Rinkside-intervjun med Lindman i måndags också.
Nä, 200 supportrar lär det väl aldrig bli. Jo, om det hade varit Division 1 eller Allsvenskan kanske......
Lyft på luren, hösäckar ;)