Frella: Håller med dig, tycker inte man kan skylla på att det är för dyrt i allafall. Som det verkar så får vi vara glada om det blir två bussar, men tänk vad vi kan vara stolta efteråt, VI VAR JU DÄR :-)) Förstår att det är svårt på mitt i veckan matcherna men en lördag... Då har hockeyn helt enkelt inte hög prioritet för en del..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Håller med dig, tycker inte man kan skylla på att det är för dyrt i allafall.
Som det verkar så får vi vara glada om det blir två bussar, men tänk vad vi kan vara stolta efteråt, VI VAR JU DÄR :-))
Förstår att det är svårt på mitt i veckan matcherna men en lördag...
Då har hockeyn helt enkelt inte hög prioritet för en del..
Nä kom igen nu.....