Johan J: Ja hur fan vore om nån jävel i Timrås ledning kunde gå ut och tala till oss supportrar om situationen? Vi som bekostar en del av lönerna deras borde få vara med på ett hörn också. Eller skiter du i sånt??
{9386}: Visst skulle man kunna kommunicera att man tittar på nyförvärv. Men i övrigt kan man självklart inte kommunicera så mycket. Så vad man än säger så kommer det att vara luddigt, av den enkla anledningen att man alltid pratar med den/de berörda först.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.