Jag överger Aldrig Timrå. Tänker inte o har inte heller spytt galla över föreningen även om jag förstår de som gör det. Tyvärr blir det väl mer en negativ boost i skitsnack härinne när det är som värst... ett drev. Vänd blad nu alla! Det är vår förening... vår skitklubb vi står upp för! Ge aldrig upp... it's not over until the fat Lady sings! Ni visste mycket väl vad ni fick när ni började hålla på den här klubben. Ångest i dess renaste o svartaste form! Jag ger aldrig upp... till döden är jag lojal.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.