Haha inte många som behållt säsongskorten härinne om Timrå kört med KIKs Nordkoreastyle dock.. 😂
"Det har kommit till min kännedom att man hotat med indragna säsongskort för de supportar som uttrycker sig ”kritiskt” kring KIKs styrelse. Där har ni svaret på varför man väljer att ha anonyma konto. Nu har ni sjunkit till en helt ny nivå jag inte trodde fans. Ni kan försöka med era hot & lögner. Men ni kommer ALDIRG tysta oss och vi kommer ALDRIG ge oss."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Haha inte många som behållt säsongskorten härinne om Timrå kört med KIKs Nordkoreastyle dock.. 😂
"Det har kommit till min kännedom att man hotat med indragna säsongskort för de supportar som uttrycker sig ”kritiskt” kring KIKs styrelse. Där har ni svaret på varför man väljer att ha anonyma konto. Nu har ni sjunkit till en helt ny nivå jag inte trodde fans. Ni kan försöka med era hot & lögner. Men ni kommer ALDIRG tysta oss och vi kommer ALDRIG ge oss."