1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246492

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Zäta75: Vi lyckades hitta ett sätt att förlora även denna gång

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
BlackBay: Vi kan inte ta kampen som ett shl lag ska göra framför båda burarna. Gång på gång match på match... förlust ikväll och de blir en hel del förändringar lovar er!. Timrå IK i mitt hjärta och dom spelar bra men måste hitta sätt att vinna och inte sätt att förlora. Timrå IK är som bästa!! Heja heja heja

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
BlackBay: Fantastiskt eller nåt... helt obegripligt! Helt sjukt uruselt... Nä, jag saknar ord!

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
BlackBay: Det är så sjukt..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.