1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246864

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
{9386}: Nu kan du ta kyla av ett tag. Absolut kan man bli upprörd och förbannad över läget som Timrå IK befinner sig i, absolut. Men att återkommande köra med personangrepp och vräka ur sig hat mot personer som bevisligen gjort jävligt mycket för Timrå IK genom åren. Ta dig till hallen, boka ett personligt möte med Freddan och Nubben och se om du har samma jävla svada där?

Och nu öser du även på mot andra skribenter och fans som uppskattas här på HS:

-”Hahaha..vilka tomtar det är här inne också.! sånt där grabbgäng du vet..Höhöhö”.

Kan du inte ta en sådan där puck som du tydligen samlar på och stoppa i käften en stund och fundera några varv på varför du bemöts som du gör och varför andra skribenter får mörkgröna gilla-fällt?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.