1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246893

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
{9386}: Bra där. Time out med eftertanke. Jag tror faktiskt att du är en jäkligt passionerad TIK-supporter. Men ibland är det knepigt att få igenom tankarna runt passionen via ett tangentbord bakom en skärm till andra pixlar och signaturer på olika sociala forum...
Det blir lätt krockar med den ”fysiska” världens tolkningsföreträden och människors olika bilder och värderingar...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Smokey: tar till mig vad du skriver..👍 hädanefter ska jag hålla käften och bara läsa och gilla så är alla nöjda och glada, det finns trots allt skribenter här som jag gillar..ingen nämnd, ingen glömd.! Timrå IK ♥️

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.