1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246897

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
{9386}: vad Freddan och ante kan eller inte kan, vet eller inte vet, det är svårt att avgöra som läktarcoach. Jag tycker bara att man kan stanna vid att resultaten talar för sig själv. Det är väl ingen som vrålar på freddans avgång för att vara taskig med honom, det är ju resultaten som uteblir. Sen kan jag tycka att det är annorlunda om klubben går ut och kommenterar läget. Är vi där vi ska vara just nu och går det som planerat så kan man säga det. Det är bara så tragisk när man radar upp förluster och publiken uteblir. Vad var det mot Örebro? 3000 pers?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.