1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246949

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Jalapeno: Leksand är storfavoriter. Allt annat än en Leksandseger vore en skräll. Men vi ger aldrig upp! Tycker det är synd att vi inte kan ha lika stor publik som Leksand. Borde vara möjligt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Zäta75: Vi är färre men värre.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Zäta75: Även om Leksand alltid har haft ett fantastisk publik stöd så är det tydligt att fler vill gå nu när laget är bra för första gången på 20 år.

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Zäta75: Känns som tre lätta poäng för oss. Gudis va besvikna 7200 leksingar ska bli...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.