1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2249140

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Hade Timrå spelat 0-0 hade det varit en jäkligt trevlig match att beskåda, dessvärre får man bevittna ett lag som släpper in över fyra mål i baken i snitt. Inte direkt någon fröjd för ögat så att säga, snarare depression och ett större alkoholintag än vanligt :D När frigör man några av våra dyra floppar? LaLeggia och Zajac kan gärna få vara försvarare till några av våra motståndare. Heder åt att LaLeggia tar mycket skott, vi har saknat skottvilliga backar men vi får gärna ha en som gör mer än 1 mål på 40 försök.

Dags att lämna den offensiva tanken en stund och börja från den defensiva grunden, Didde kommer vara ovärderlig när han kommer tillbaka. Per Svensson har varit en fundamental pelare ända från start samtidigt som Tim Erixon börjar komma in i spelet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jeppe_TIK: Håller med! Både zajac och Laleggia är en för mycket! Och där känns Laleggia som den stabilaste av dom två. Men en rejäl back plus en spets spelare. Jag har trott mycket på Olofsson men tyvärr, det är för mycket Tim Wahlgren över pojken. Han behöver några säsonger i HA.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.