Laken: Min hypotes är att vi utgått från vår egen situation och bedömt det som att Brynäs kanske inte riktigt är den vägvisare vi avundsjukt ska snegla på. Men det är vad jag tror det. Vi befinner oss i lite olika lägen, även om serietillhörigheten är densamma.
Precis som kulltorp skriver: låt oss ta den här veckan till att börja med. Sen är det höstlov i tolv dagar. Då får vi ta igen några rester och fundera lite över hur vi ska kunna höja betygen fram till jullovet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.