TD: sälj av? till vilka? Ironi på hög nivå...läktaren snarare...
Inlägg: 2249846
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Det jag framförallt saknar är ngn i laget som går ut och är förbannad. Ngn som tar en intervju och brinner i ögonen som Jonte kan.
+ 1