Villervalla: Ja, det här är iallafall den matchen av de här 11 torskarna som jag är minst besviken på. Sist vi mötte Frölunda kom vi knappt ur egen zon. Sen gör väl Frölunda inte en toppinsats och man börjar väl bli lobotomerad av alla torsk, men baserat på matchen så gör vi en hyffsad match bakåt men otroligt få farliga lägen framåt på många avslut.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen gör väl Frölunda inte en toppinsats och man börjar väl bli lobotomerad av alla torsk, men baserat på matchen så gör vi en hyffsad match bakåt men otroligt få farliga lägen framåt på många avslut.