1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2250342

Sv: Apropå nånting...
Nattsvart i Timrå bara ställa in sig på kval, hoppas Timrå kan spara in pengar på någe sätt och lyckas få hit nå ordentliga spetsspelare och någon grym målvakt som lyckas vinna 4 matcher åt oss i kvalet

Det här är det nubben kommer bli ihågkommen för i all framtid, jag säger bara Salo

Say no more . . .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Efter denna säsong oavsett utgång måste Timrå IK välja väg. Det trodde man de gjort inför denna säsong.

Sv: Apropå nånting...
{8518}: kan aldrig tro att Rattie och Hanzl kommer att gå med på att vara slagpåsar i 52 omgångar. Inte en chans. Kommer Timrå i kval då är det 0-4 i matcher. Och publiktappet kommer bli i hästväg. Detta måste åtgärdas nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer