En fjäder i hatten vore väl ändå att slå rekord, två höstar i rad? Under precis samma säsongsfas dessutom. Spricker rekordet ikväll får vi ändå trösta oss med tre poäng och ett väldigt målande exempel i framtiden om hur jävla krångligt det är att avancera en liga. Oavsett om det lag man kommer dragandes med ett lag som slog alla rekord året innan. Det behöver inte nödvändigtvis handla enbart om nivå på spelare för spelare, utan det kanske handlar allra mest om anpassning spelare för spelare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.