1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2251016

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
{9630}: Ja du är sannerligen en äkta supporter som vill att alla ska stanna hemma. Hoppas jag slipper se dig när jag kör mina 40 mil till ladan på lördag.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
1-0 efter 2 spelade perioder tar man alla dagar i veckan med tanke på situationen.Kan vi göra en riktigt bra 3 period och nypa en pinne så är man nöjd med det. Sedan hoppas jag dom har något jävligt intressant att säga imorgon på livesändningen!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
FH - avdammad: äkta och äkta. Blir man inte förbannad över vad som sker och kräver förändring så de är kanske då man är supporter. Va nöjd o glad äta varmkorv och ta lite lotter

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer