{9630}: Ja du är sannerligen en äkta supporter som vill att alla ska stanna hemma. Hoppas jag slipper se dig när jag kör mina 40 mil till ladan på lördag.
1-0 efter 2 spelade perioder tar man alla dagar i veckan med tanke på situationen.Kan vi göra en riktigt bra 3 period och nypa en pinne så är man nöjd med det. Sedan hoppas jag dom har något jävligt intressant att säga imorgon på livesändningen!!
FH - avdammad: äkta och äkta. Blir man inte förbannad över vad som sker och kräver förändring så de är kanske då man är supporter. Va nöjd o glad äta varmkorv och ta lite lotter
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer