Hanzl måste va jäkligt glad efter alla pass i midjehöjd han fått hittills. 3-4 stycken något?
Men nu tar vi fan steg framåt. Det görs fortfarande en hel del misstag främst av våra ytterforwards när luleå växlar upp och försöker sig ta plats i skottsektorn. Men man ser att överlag att backarna litar mer på dom och kan ta sig tid att blicka upp för att läsa spelet bättre. Vinst räknar man bort, utan man vill se framsteg och det ser jag.
Men det måste fortsätta utvecklas i den här takten innan jag är nöjd. Jävligt lång väg kvar än
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men nu tar vi fan steg framåt. Det görs fortfarande en hel del misstag främst av våra ytterforwards när luleå växlar upp och försöker sig ta plats i skottsektorn. Men man ser att överlag att backarna litar mer på dom och kan ta sig tid att blicka upp för att läsa spelet bättre. Vinst räknar man bort, utan man vill se framsteg och det ser jag.
Men det måste fortsätta utvecklas i den här takten innan jag är nöjd. Jävligt lång väg kvar än