Villervalla: tycker Timrå kan stänga läktarna och sluta ta biljettintäkter. Istället kan man bara ta några procent extra på kommunalskatten för det måste tamefan vara nån slags kommunal verksamhet man sysslar med när INGEN får sparken någonsin.
Vi komm ingenstans… Enmansshow ragt in i 4 spelare… Nä uppförsbacken blir allt högre….. Och avstånde öka…. Dä kann vara över innan 20 omgångar ä spelade…..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer