1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2251150

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
FH - avdammad: Luleå behöver inte ens spela bra eller anstränga sig mycket för att vinna. Jag skäms.

10p upp nu till säker mark. Redan avhängda för att inget har gjorts. Stora förändringar krävs nu Nubben.

3-0

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Zäta75: Det är ju för sent nu. 80% av detta lag måste fan bytas ut om 10 pinnar ska hämtas ikapp. Näe nu kan Nubben spela på travet ett par månader sen in med spelare strax innan fönstret stänger.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Engsund bar åk å fyra Timråspelare bar åk å titt!!!!
Vi ha inget….
Vi har INGET!!!
Varför i helvete förstör mann en hel kväll på detta!!!
Nu kann dä mys i bussen hem..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Zäta75: Luleå skjuter ju när de får lägen. Timrå spelar hellre runt….

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Chansa med att ta ut målvakten

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nu är Råttet mågat .

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer