1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2251176

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Soulless: grattis! Ni hade nog haft tre sm-guld om inte corona förstörde bara för er. Enda laget i Sverige som drabbades. Tråkigt för er

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Golf är fan underskattat...

Har Timrå något lag i V75?

I dag slängde jag inte ut någon TV.

Nu rök min fina IN NUBBEN WE TRUST-kepa.
Uppladdat:

500x0-181886d2-1bf2-481d-8517-fa990b3fdb01.jpeg


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
nubben har gått ALL IN....
på travet...
alla 💲 bortblåsta

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Hassan: Ja, berövade SHL och sedemera SM-guld pga corona är ett helvetes skit 🤣

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer