roger_sundsvall: Hur kan kan vissa tro att det här är månadslöner, har ni verkligen så dålig koll? Man förstår nivån på inläggen här inne och på FB där det också är flera som tror att det där är månadslöner...
KniveN: Skrev månadslöner av ren jävla upprörd ilska. Möjligt att det var jävligt fel på Aftonbladets upplägg och siffror. Spelarna har givetvis olika kontrakt och upplägg. Men du som tydligen håller lite högre nivå kanske kan reda ut vad våra ”lirare” har i månadslön? Är det i paritet med insats?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.