1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2251486

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
roger_sundsvall: Jag har nu följt Timrå i 56 år och det har varit mycket upp och ner under alla dessa år. Men nu får jag nog hålla med om att nu ser det verkligen dyster ut. Ska vi vända på det här behövs ett mirakel. Mitt Timrå hjärta gråter nu när jag ser att match efter match är vi tyvärr sämst på allt.
Sen tycker jag att Per Svensson borde få en chans i tre kronor för så bra är han.

Kom igen nu Timrå och ge oss ett litet hopp genom att vinna över Brynäs på lördag .

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Veteranolle: Det ska bli intressant att höra på live sändningen kl, 14.00. Nu är det upp till klubb ledningen att säga de rätta sakerna. Det känns som nu eller aldrig. Gör om gör rätt och gör det nuuuu! Lägg alla kort på bordet, säg det rätt ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.