1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2251506

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
roger_sundsvall: Jag lider med Per Svensson. Nu när han får uppleva sin SHL-dröm så hamnar han i denna sits. Är konsekvent bästa spelaren men till ingen nytta (som det verkar hittills alltså). Blir intressant att se om någon annan klubb plockar honom eller om han anses för gammal. Hur långt kontrakt fick han? Det var väl ett år väl?

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Knafus: Ja man blir glad när man ser hur Per spelar hockey. Han gör lite som han vill där ute. Kontraktet är på 1 år till, men bryts ju om vi åker ur. Han skulle lätt platsa i vilket annat SHL-lag som helst.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Knafus: Han har kontrakt nästa år också men åker vi ut så bryts ju alla sådana.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.