Nisse1: Tror inte det kommer några nyheter. Det är ju bara en avstämnings-PK. De kommer säga att de jobbar för att vända trenden, att vi inte får ge upp. Många poäng att spela om. Att de hoppas vi kommer till arenan och stöttar osv. Vilket vi ska göra. Alla till NHC Arena imorn. Och den här gången bör klacken dra igång ”hela hallen kom igen Timrå” redan från nedsläpp. Det är den ramsa som det blir bäst tryck av. Den bör komma tidigare än när vi ligger under med 2,3 mål. Kör den från start imorn så kanske vi kan bära Timrå till en 2-0-ledning efter första perioden?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vilket vi ska göra. Alla till NHC Arena imorn. Och den här gången bör klacken dra igång ”hela hallen kom igen Timrå” redan från nedsläpp. Det är den ramsa som det blir bäst tryck av. Den bör komma tidigare än när vi ligger under med 2,3 mål. Kör den från start imorn så kanske vi kan bära Timrå till en 2-0-ledning efter första perioden?