1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2251629

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Nisse1: det är det jag sagt hela tiden, en pajas förening har det blivit. Vi fans ska stötta och stötta och stötta och stötta och köpa biljetter.man såg riktigt ändå i deras försök att vilja nedtona allvaret. Nubben stod lite som vanligt nonchalant och vicka på skallen.. Liljevall krampaktigt och mastodant med armarna på midjan i ett försök att vara den alfahanne och kapten han vill försöka framstå som. Pinsam livesänding att se ett lik som försöker överleva. Nubben erkände dock att det går mycket fortare i SHL än vad han trott. Då undrar man ju,,hur jävla intresserad är han av dagens elithockey egentligen? så jävla tragiskt och värdelöst och skrattretande..ÄR vi en proffs förening eller som Olle sa,,en kommunal verksamhet?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.