bar mofftak: jo fast även vid etablerat anfallspel i off zon så är vi uddlösa, hittar knappt aldrig vägar in på mål och har svårt att slå våra gubbar i en mot 1 oftast. Då tänker jag inte bara på denna match.
Sputnik: Nej, vi blir väldigt förvånade när peta-puck-förbi inte fungerar för att försvararen går på kropp eller crosscheckar. Edit: Känns som om det kommer ett Brynäs mål när som helst...
Sputnik: Helt enig! Vi fastnar alltför ofta ute längs sarg som slutar med pass upp till back som igen dumpar ner längs sargen. Finns ju inga alternativ för våra gubbar vinner inga man mot man kamper runt kassen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.