Suzanne: Ska man vara realist så blir vi(TIK,LHF)utan guld men det sista som lämnar människan är hoppet va det nån som sa. Men jag drömmer ju lika mycket som alla andra. Vilket fall som helst så kommer det att bli sten hådra möten nu. Hoppas bara att TIK går vidare.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag drömmer ju lika mycket som alla andra.
Vilket fall som helst så kommer det att bli sten hådra möten nu.
Hoppas bara att TIK går vidare.
MVH