1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 225495

Sv: I kväll laddar vi inför kvarten
rådbjer: Att Svenne lider utav svårartad panikångest går väl inte att ta misste på precis - Självklart så ska detta inlägg premieras in på en hyfsad placering på topplistan - bättre än en 20:e-plats är väl vår lallvänlige sydbottengäst värd. Men Smokey rår ingen på - än sålänge.

Svenne - ironins mästare? Han menar ju allvar i precis allt som han skriver ser ni väl - kan väl även ett ovant otränat cyklopöga tyda även fast det är halvblint. Som sagt - panikångesten lyser gravt igenom.

Själv så hade jag tippat Lulä på en hedrande 9:e-plats i årets ES - så dom har verkligen överraskat i mitt öga sett. Hur jag kan ha fått upp Brynäs på en 2:a-plats är för mig fortfarande en gåta än idag? Så här tippade i alla fall jag ES i höstas:

Mitt ES tips säsongen 2002-2003.

1. Färjestad
2. Brynäs
3. Frölunda
4. HV 71
5. Södertälje
6. Djurgården
7. MoDo
8. Timrå IK
----------------
9. Luleå
10.MIF
----------------
11.Link*ping
12.Leksand

Som ni kan se så hade jag faktiskt Timrå på en slutspelsplats - Var bara Brynäs och SSK som svek annars så är jag rätt nöjd med mit ES-tips.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer