Albert Hall: Se så, negativiteten sprider sig som en löp eld bland er. Är det bara jag som ska hålla fanan högt och tro på LHF segrar ? Det är en tung börda på mina axlar och jag tycker att du också kan bära den , så det så ;-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är det bara jag som ska hålla fanan högt och tro på LHF segrar ?
Det är en tung börda på mina axlar och jag tycker att du också kan bära den , så det så ;-)