I mitt tycke ska detta gå vägen för TIK om det bara blir hockey och inte rallarfight. Så länge det har spelats hockey har TIK varit tämligen överlägsna Luleå. De enda gånger Luleå stört är när man lyckats få matcherna att övergå till buffelfäktning. Därmed inte sagt att Luleå inte lyckas med detta ytterligare en gång...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nä.. Blir det hockey så blir det seger!