Rip Kirby: Om Strömberg spelade i 3e, hur kunda 11 o Albin vara på isen samtidgt så ofta... Rullade 11 växelvis med Strömpan och Abbe? Viktigt och kul att JJ fick revansch på billiga 1-1.
Oskar blir en tuff nöt att bända upp. Vi behöver nog skruva till defensiven några grader till, inte gå bort oss och släppa till så mycket som idag för att lugga dom på poäng.
Men låt oss nu suga på den här polkagrisen en stund till.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer