Knafus: Jyrgårn är ett lag i kris. Ligger sist om Timrå vinner sin hängmatch. Har sparkat tränaren och har ett uselt försvarsspel. Timrå på väg upp. 2 hemmamatcher i rad nu. Fullt möjligt att vinna båda. Oskarshamn på lördag och Färjestad på tisdag. Jag tror och hoppas på full hall trots vaccinationstjafs. Med publiken i ryggen och självförtroendet som 2 raka segrar gett ska fan både OIK och FBK få jobba hårt för att få poäng!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Forza TIK!