Woody Jokinen: Tydligen hade Timashov show igår när Brynäs vann med 4-0 mot Leksand inför storpublik. Brynäs på gång. Vi skulle behöva en spetsspelare som Timashov.
För övrigt anser jag att Walli Walterholm gjorde en bra match och förtjänar att spela högre upp i hierarkin.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För övrigt anser jag att Walli Walterholm gjorde en bra match och förtjänar att spela högre upp i hierarkin.