Bragd-Birger: Håller med dig. Satt och tänkte att varför går man inte på och stör närmare spelaren som har pucken. Sedan blir jag tokig på att motståndarna ofta släpps in rakt på mål utan att någon går in med kropp. Det ska inte få hända att man kan vandra in så lätt på kassen!
Vi spelar runt lite väl mycket ibland i anfallszon. Gå på snabba avslut när chansen finns. Vi har ju bra skyttar.
Rättar vi till dessa två saker finns det mycket goda vinstchanser i alla matcher i serien.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi spelar runt lite väl mycket ibland i anfallszon. Gå på snabba avslut när chansen finns. Vi har ju bra skyttar.
Rättar vi till dessa två saker finns det mycket goda vinstchanser i alla matcher i serien.