Lulekickan: Antar att min kommentar var att säga slå här...
Sjögren var trots allt en enda grej av en enda spelare - Att Luleå spelar tufft är väl ganska väl känt - och inte fel i sig. Jag vidhåller dock faktum - Blir det HOCKEY så VINNER VI!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Antar att min kommentar var att säga slå här...
Sjögren var trots allt en enda grej av en enda spelare - Att Luleå spelar tufft är väl ganska väl känt - och inte fel i sig. Jag vidhåller dock faktum - Blir det HOCKEY så VINNER VI!!!