Vi Fulingar är så gnälliga att vi ogillar alla, nästan per definition.
Vi vill spela och vinna eller förlora mot lag med en hockey vi gillar. Dit räknar jag, förutom Timrå, även Teglet, Styvben, Zippers, och kanske några till.
Exempel på hockey, förlåt ordvalet all riktig hockey, man gillar att gilla inte, är i år Korven, och vanligen Pölsan. fast den sistnämnde har ju varit alltför mycket under isen i år för att bjuda stånd mot på isen.
Men visst. Vi gillar er. Vore vi inte Fulingar, kunde vi ha varit Lallare.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi Fulingar är så gnälliga att vi ogillar alla, nästan per definition.
Vi vill spela och vinna eller förlora mot lag med en hockey vi gillar. Dit räknar jag, förutom Timrå, även Teglet, Styvben, Zippers, och kanske några till.
Exempel på hockey, förlåt ordvalet all riktig hockey, man gillar att gilla inte, är i år Korven, och vanligen Pölsan. fast den sistnämnde har ju varit alltför mycket under isen i år för att bjuda stånd mot på isen.
Men visst. Vi gillar er. Vore vi inte Fulingar, kunde vi ha varit Lallare.