1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2259198

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Andersson: Lundin borde inte ens få istid…


Men det två senaste bytena så visar man fan klass!


Mycket bra utnyttjat av LHC’s mjölksyra!

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Söderöver: Det förstår jag inte alls. Lundin är jävligt nyttig. Inte lika vass framåt som ifjol, men väldigt nyttig.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Söderöver: En liten undran har du ätit citroner idag!!! Du är ovanligt grinig!!😁😁😁

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
Timrå är ett helt annat lag när man får spela med en 1-0-ledning.

Sällan jag sett ett hockeylag som är så känsligt för självförtroende, på gott och ont!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.