Jag har ont i axeln och är spänd som en vajer på Högakustenbron under Timrås matcher!
Haha!
Sorry!
Ska försöka lyfta det bra med!
En detalj som jag tar med på det positiva från andra är att allt fler i Timrå törs hålla i pucken lite mer i de lägen där katastrof ändå inte uppstår om man tappar den!
Det visar på lite självförtroende och det hjälper till att skapa längre anfall och mer kontroll!
Sorry om jag kommenterar som om jag ser ett Timrå som ligger under med 5-0…
Positiv ikväll med är att bara Timrå lyckats göra mål än så länge. 😂
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Haha!
Jag har ont i axeln och är spänd som en vajer på Högakustenbron under Timrås matcher!
Haha!
Sorry!
Ska försöka lyfta det bra med!
En detalj som jag tar med på det positiva från andra är att allt fler i Timrå törs hålla i pucken lite mer i de lägen där katastrof ändå inte uppstår om man tappar den!
Det visar på lite självförtroende och det hjälper till att skapa längre anfall och mer kontroll!
Sorry om jag kommenterar som om jag ser ett Timrå som ligger under med 5-0…
Positiv ikväll med är att bara Timrå lyckats göra mål än så länge. 😂