1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2260107

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
KniveN: nämen nu har vi värvat en skadebenägen spelare..det är här och nu!! Inte i förrgår..om nubben inte har koll på sånt kan jag lika gärna ta över sportchefen tjänsten..do u get it?!! Eller måste jag ta det sista på svenska? Eller ska jag spela in det på hör film för att du ska fatta?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{9386}: Du verkar inte veta vad skadebenägen innebär, lätt att det blir missförstånd då, du har fått en förklaring av Octagon.

"Men det måste varit en chansning av Nubben, eller visste dom inte att han varit så skadebenägen och så illa skadad som han verkar vara?"

Du skriver t.o.m. varit så skadebenägen, det betyder inte här och nu.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{9386}: Intressant definition av skadebenägen. Tror att du menar skadad spelare. Det visste vi. Men att skadan skulle vara så svår att rehabilitera räknade man inte med. Skadebenägen förutsätter historik med skador, vilket inte finns. Således faller din tes.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.