Sven Savage: Jorå..... Men ryssen har ju faktiskt återtagit snygga sången! Fast egentligen: när Strimma gjorde sina berömda uppåkningar var det ju sista hoppet, och så har det varit några av dom senaste matcherna jag sett, ensamma krigare som börjar längst bak och försöker att ta sej ända fram. Men pucken går ju fortare än skridskorna...hoppas att Timrå hittar tillbaks till det liret nu!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men ryssen har ju faktiskt återtagit snygga sången!
Fast egentligen: när Strimma gjorde sina berömda uppåkningar var det ju sista hoppet, och så har det varit några av dom senaste matcherna jag sett, ensamma krigare som börjar längst bak och försöker att ta sej ända fram.
Men pucken går ju fortare än skridskorna...hoppas att Timrå hittar tillbaks till det liret nu!