Lite märklig och hafsig period. Mängder med studspuckar, fummel och felpassningar. Synd det, tyckte Timrå i övrigt öppnade bra medan Rögle såg lite passiva ut. Pendeln svängde dock över mer och mer andra halvan.
Synd på målet. Och på EA:s miss. En ledning i paus hade inte varit oförtjänt.
Känslan är väl att det här blir tufft. Vibbar lite andraperre a'la FBK. Hoppas jag har fel. Och hoppas Timrå går ut ganska hårt i 2a och behandlar pucken lite bättre. Samt drar den på mål när vi har gubbar där, och inte som Zajje spela ner den i mysrundeln istället. Enkelt framåt, in och kötta.
Löjligt viktigt att hålla tätt nu i BP. Sen jobbar vi stenhårt för att inte låta Rögle styra dansen ostört.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer